.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساري ميزبان همايش ملي مديريت شهري

رئيس شوراي اسلامي شهر ساري گفت: همايش ملي مديريت شهري در 8 و 9 دي ماه امسال با ميزباني شهرداري ساري برگزار مي‌شود.

مهدي رضايي فرح آبادي در سيصد و دومين جلسه علني شوراي اسلامي شهر با عرض تسليت به مناسبت شهادت سيد و سالار شهيدان بيان داشت: با دو منطقه‌اي شدن شهرداري امكانات عادلانه‌اي به شهروندان توزيع مي‌شود.
به گزارش فارس، وي با اشاره به اينكه شهرداري ساري با دو منطقه‌اي شدن مي‌تواند فعاليت‌هاي گسترده‌اي را در مركز استان داشته باشد، افزود: خدمات‌رساني شهرداري بايد براي رفع نيازها و كم كردن مراجعات شهروندان به مركز شهر باشد.
رضايي يادآور شد: شهرداري ساري با دو منطقه‌اي شدن نياز دارد در هر منطقه سه ناحيه فعال شود تا فعاليت‌هاي شهري به صورت گسترده باشد.
رضايي تصريح كرد: همايش مديريت شهري در 8 و9 دي ماه سال جاري با ميزباني شهرداري ساري برگزار مي‌شود.
رئيس شوراي اسلامي شهرساري در رابطه با ساماندهي هيئت‌هاي عزاداري كه به‌زودي از سوي كميسيون فرهنگي شوراي شهر انجام مي‌شود، اظهار داشت: تصميم‌گيري‌هايي كه در رابطه با فعاليت‌هاي فرهنگي صورت مي‌گرد نبايد سريع وگذرا باشد.

*ضرورت به‌كارگيري افراد كارآمد در شهرداري‌هاي مناطق
رئيس كميسيون نظارت و بهداشت شوراي اسلامي شهر ساري نيز خاطرنشان كرد: استارت دو منطقه‌اي شدن شهرداري ساري زده شد و در اين راستا ضرورت دارد تا از افردي كارآمد براي فعاليت‌هاي امور شهري استفاده شود.
جمال باقري افزود: شهرداري رونوشتي از ابلاغ تمامي پرسنلي كه در شهرداري‌هاي مناطق مشغول به كار شده‌اند را به كميسيون نظارت شورا ارائه دهد.

*صدا و سيماي مازندران در انعكاس مراسم عاشورايي شهروندان ضعيف عمل كرده است
رئيس كميسيون فني و عمران شوراي اسلامي شهر ساري نيز با بيان اينكه در سرزمين علويان قرار داريم و مازندران مركز شيعيان جهان است، اظهار داشت: مراسم عزاداري اهل بيت بايد به نحو مطلوب و در شان شيعيان باشد.
فرامرز نقيبي افزود: صدا و سيماي استان در انعكاس مراسم عاشورايي شهروندان ضعيف عمل كرده است.
وي با قياس تصاوير و مراسم پخش شده از استان‌هاي ديگر با استان مازندران يادآور شد: سيماي مركز مازندران با پخش مراسمي كه از نظر كيفي و كمي برازنده مردم خداجوي و عاشورايي بوده است حق مطلب را به خوبي ادا نكرده است.
نقيبي با بيان اينكه انتظار مي‌رفت صدا و سيما در انعكاس اخبار عاشورايي مطلوب عمل كند، گفت: ساري مركز تشيع و تجمع عزاداران حسيني بوده و انتظار شهروندان از صدا وسيما بيش از اين بوده است.
رئيس كميسيون فني و عمران شوراي شهر ساري با اشاره به اجراي طرح هدفمند سازي يارانه‌ها در كشور اظهار داشت: تقسيم شهرداري به مناطق و نواحي شش گانه مي‌تواند در راستاي شتاب بخشيدن به اجراي مناسب طرح مؤثر باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.